سرخط خبرها

آغاز فصل چهارم مستند هیجان‌انگیز | ترس را تجربه کنید

  • کد خبر: ۱۸۶۷۲۰
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
آغاز فصل چهارم مستند هیجان‌انگیز | ترس را تجربه کنید
فصل چهارم مجموعه مستند «سفرقند» با عنوان «ترس» در حال پخش از شبکه دو سیماست.

به گزارش شهرآرانیوز، این مجموعه یک برنامه تلویزیونی است که بخش‌هایی از زندگی آدم‌های واقعی را دنبال می‌کند و روایت نوجوانان مستندسازی است که با راهنمایی و کمک مربی روحانی خود، حجت‌الاسلام سیدامیرحسین موسوی، درپی پاسخ به سؤالات و شبهات نوجوانانه خود هستند.

مستند «سفرقند» که تاکنون سه فصل آن از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شده است، پس از سفرنامه اربعین و سفر به عراق و صحبت از تفاوت‌ها در فصل اول، سفر به شیراز و گرامیداشت رفیق شهیدم در حادثه شاهچراغ در فصل دوم، و سفر به بوشهر و روایت تاریخ شگرف این منطقه در فصل سوم، هم‌اکنون با تولید فصل چهارم و سفر به شمال و زندگی در جنگل به محتوای «ترس» می‌پردازد.

در این فصل از برنامه، اعضای گروه که علاقه‌مند به هیجان و موضوع ترس شده‌اند به تجربه فیلم ترسناک، بازی‌های ترسناک، سرزدن به روستای جن‌زده و اتاق فرار مشغول شده‌اند. آقاسید گروه نوجوانان را به تجربه یک حس باهیجان و ترس واقعی و البته فرصتی مناسب برای گفت‌وگو دعوت می‌کند و پیشنهاد سفر به جنگل و زندگی در جنگل را می‌دهد که با استقبال گروه مواجه می‌شود. در ادامه، نوجوانان، ضمن تجربه اتفاقات و پیشامد‌های گوناگون، با مفاهیم مختلف ترس از نگاه دین و عقل آشنا می‌شوند.

مستند «سفرقند»، کاری از شبکه قرآن و معارف سیما، به تهیه‌کنندگی امین سلمان‌زاده و کارگردانی علی صالحی، از شنبه، ۸ مهر، به‌مدت ۵ روز ساعت ۱۷:۲۰ پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->